Człowiekiem trzeba być a nie się nim urodzić.

Człowiekiem trzeba być a nie się nim urodzić.

O tym, że świat bywa zły i skurwiały wiedziałam od dawna. O tym, że się ludzie nienawidzą a swoją działalnością tępią się pomału nauczyła mnie szkoła, literatura, życie. To, że trzeba doskonale słuchać osób, które wokół nas pragną mieć coś do powiedzenia i usłyszeć bełkot, że trzeba patrzeć na jednostki ludzkie, które chcą być zauważone i widzieć  żółć, trzeba wąchać zamiary, intencje i strategie i czuć smród – wiem z doświadczeń. Ludzie przechodzą jakąś przerażającą destrukcyjną metamorfozę i ja zaczynam się takiego świata bać. Ja się tym miejscem brzydzę!

A teraz do ciebie kutasie, który zgwałciłeś dwumiesięczne niemowlę. Nie mam ci niczego do życzenia bo wszelkie wyrazy złych intencji byłyby niczym w stosunku do tego co powinno ci się stać. Nazywając siebie „człowiekiem” urażasz w ten sposób mnie i miliony innych homo sapiens, którzy wyrabiali sobie markę przez miliony lat. To całe więzienie i utrzymanie na mój koszt Twojego marnego jestestwa, lata spędzone z sympatycznymi kolegami w miejscu, które mam nadzieję pokaże  ci dogłębnie do czego może służyć odbyt – będą niczym (mam nadzieję) w porównaniu do wiecznego potępienia przez to w cokolwiek wierzysz. Wstydzę się za ciebie bo reprezentujemy jeden gatunek. Wstydzę się bo jestem zmuszona nazywać cię „człowiek” tylko dlatego, że masz dwie nogi i ręce i potrafisz chodzić w pionie. Nie należy ci się.  Wynaturzowione, obdarte z człowieczeństwa  ZERO.

A teraz do wszystkich matek, które zalewają mordy w ciąży, jarają pety i ćpają. Dla was też nie mam miłosierdzia. Cała nauka Kościoła o wybaczaniu w odniesieniu do kolejnego doniesienia o martwym czterotygodniowym dziecku, które z głodu i wycieńczenia umarło przy pijanej kobiecie wygasa, wysusza we mnie człowiecze odruchy jak pustynia. Najgorsze jest to, że to małe stworzenie ma tylko was do obrony, do opieki, do nierobienia złego. Zachodząc w ciąże, rodząc dzieci jesteście jak dupa od srania, żeby zagwarantować dziecku BYT! A jeżeli ten byt z jakiegoś powodu nie może być dany… nie skazujcie swoich dzieci na zostanie nieważnym, niechcianym, brudnym, głodnym, niedożywionym, niepotrzebnym nikim.  Tyle ludzi na świecie czeka na dziecko. Zrozumcie to nareszcie albo myślcie o sterylizacji. No do jasnej cholery grzebanie noworodków za siatką zakładu pracy? Jak nadprogramowe chomiki? Pobicia, katowanie WASZYCH DZIECI! Przecież to jak pobicia was samych. To się nie mieści w głowie. Egoistyczne suki, akobiety, totalne nic.

Zastanawiam się próbując przełknąć kolejny łyk kawy czy włączę jeszcze kiedyś telewizję i nie usłyszę o krzywdzie dzieci. Zastanawiam się czy jeszcze kiedyś nad ranem nie cofnie mi się śniadanie?! Dokąd zmierzasz świecie? Czy to już ta ostatnia prosta, po której nie będzie nic? A może zaczął się już mozolny proces końca, w którym główną rolę będzie grał syf, zbrodnia i okrucieństwo? Jak ja, Matka, mam wychować w tym bełcie dziecko?! Jak mam pokazać jej, że życie może być pełne uniesień, niespodzianek, uśmiechu i nadziei? Przecież to się nie może tak skończyć. Opanujcie się! Chcąc nie chcą was tak nazywać, ale…. OPANUJCIE SIĘ LUDZIE!

It\'s only fair to share...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Email this to someone

28 komentarzy

  • ~Babska

    16.10.2014 at 13:34 Odpowiedz

    I ja niestety mam takie same odczucia… krew się we mnie gotuje kiedy czytam, słyszę że znów dziecko cierpi za głupotę dorosłych :/ dziecko które niczemu nie jest winne, dziecko które na świat się nie pchało… albo to kochane ale skrzywdzone przez jakiegos kretyna co to ma sieczkę z mózgu ….
    ręce mi opadają do ziemi gdy dowiaduję się że ten kto miał bronić, pokazywać swiat, uczyć … krzywdzi, zabija, znęca się…
    Na jednym z blogów przeczytałam że powinno się takich ludzi na środku rynku do pala przywiązywać i ucinać to czym dziecko skrzywdzili… a nie serwować im np 5 lat z ciepłej celi w warunkach lepszych niż niektorzy mają w domu :/
    Paranoja

  • ~Zuzoon

    16.10.2014 at 13:50 Odpowiedz

    zgadzam się.
    powracam do tematu edukacji seksualnej, choć niektórym nie pomoże.
    Pedofili i alkoholizm się leczy i powinno się ich leczyć.

    Bez złego nie da się docenić dobrego, także sądzę, że Twoje dzieci, wychowane w miłości będą znały różnicę i wiedziały co dobre, co to radość, uśmiech.

    • ~Pniazylina

      18.10.2014 at 07:08 Odpowiedz

      Z całym szacunkiem i bez urazy. Gdyby ktokolwiek choćby spróbowal skrzywdzić moje dziecko to gówno mnie obchodzi czy jest chory i na co rozszarpałabym su***kota gołymi rękami, bez mrugnięcia okiem. Nie wszystko da się usprawiedliwiać chorobą.

      • ~Zuzoon

        24.10.2014 at 11:43 Odpowiedz

        Ciężko mi się postawić w sytuacji jeśli by to chodziło o moje dziecko. Pewnie też bym chciała w złości skrzywdzić tą osobę. Bardzo.
        Jednak, sama pochodzę z rodziny nie idealnej, gdzie był alkohol. I jak już pisałam zgadzam się z opinią autorki, rozumiem złość, ale jednak tacy ludzie to też ludzie, choć ciężko w to uwierzyć i nalezy ich leczyć.

        Nie wszytskim da się pomóc. Oczywiście niektórych nie nalezy wpisywać do kategorii ludzi, bo są wynaturzeni, zaburzeni społecznie i nawet nie zdają sobie sprawy że to coś złego. Jednak nawet najgorsza szmata zasługuje na szansę.

        • ~tofog

          26.11.2014 at 14:43 Odpowiedz

          Wynaturzony dewiant często jest produktem społeczeństwa. Ludzie nie dorastają na pustyni. Na to jacy są składa się szereg doświadczeń z okresu dzieciństwa i późniejszego życia.

          Najłatwiej jest go odciąć od społeczeństwa, gdy nie da się z nim żyć.
          Trudniej jest naprawić to co zostało zepsute. Czasami jest to niestety niewykonalne, bo społeczeństwo nie jest doskonałe – nie widzi swoich błędów, winy, ani odpowiedzialności, nie dysponuje jednostkami zdolnymi do naprawienia błędów.

          Trudny temat – osobiście odczuwałabym z pewnością potrzebę odwetu i myślę, że byłaby ona silniejsza od zdroworozsądkowych argumentów. Emocje (ból, cierpienie, złość) – to wszystko tłumaczy, ale czy usprawiedliwia?

  • ~E

    16.10.2014 at 14:01 Odpowiedz

    Dobitnie, podpisuję się pod tym każdą częscią ciała. Dla mnie to trzeba być kawał ch…. jak można? Co trzeba mieć w głowie aby podnieść choćby palec na malutkie , niewinne dzieciątko? Nie rozumiem, nie zrozumie, i nie chce zrozumiec. Moim zdaniem powinna wrócić kara śmierci. Świat zmierza ku złemu. Może dlatego,że ludzie są mało dojrzali , dzieci rodza dzieci. I jak taka 13 letnia matka ma wychować dziecko, jakie wartości przekaże mu skoro sama nie ma wartości bo rozkłada nogi kolegom w paiskownicy, a druga ręką maluje pony w kolorowance. Ludzie się nie zabezpieczaja bo sa nieświadomi, nie maja kasy na przysłowiowa gumke. Starsze damy lat 17 i pół chca zaimponować bo jak to w tym wieku dziewica toć to wstyd. Bieda,alkohol, nasrane w głowach, dążenie przez nastolaty do bycia cool….a potem mamy co mamy czyli młode mamy. Mamy tylko z nazewnictwa bo to …….cenzura, cenzura,cenzura . Więc Matko Rysiowa świata nie zmienimy, możemy tylko nasze dzieci(nie posiadam jeszcze) od małego wychowywać a nie chować. Bo człowiek z normalnej rodziny czyt. mama,tata, Jaś, Małgosia, Azor a nie mama z Zenkiem, Tata z Esmeraldą ,dzieci same sobie i tylko Azor pilnuje domu….wyrosną na normalnych wartościowych ludzików. Czym skorupka nasiąknie za młodu tym na starośc będzie śmierdziec . Ps. Krysiak to Agentka number one! Pozdrawiam

  • ~Wrzaskun(ka)

    16.10.2014 at 14:02 Odpowiedz

    Moim zdaniem najlepszą karą za w/w zbrodnie i podobne byłoby po prostu wydanie na pastwę ludzi. I ja wśród tych ludzi bym była z uśmiechem na twarzy, I czekałabym na swoją kolej, potęgując w sobie uczucie jakie odczuwam w chwili, kiedy myślę, że to była bezbronna istotka jak moja 11 miesięczna Martynia. Przypomniałam sobie jaka była maleńka jako noworodek, jaka zależna ode mnie, gdy miała te dwa miesiące. Niestety widziałam niedawno na fb filmik jak matka tłucze niemowlę poduszką (kto to kur*wa nagrywa i udostępnia?!) bo płacze, a ono i tak raczkowało ku niej szukając pociechy. I z tego powodu się zaryczałam. Niemowlę u niej szukało ratunku. No bo u kogo. Temat w którym wiele przekleństw mogłabym użyć. Ale… stałabym w tym tłumie i z uśmiechem czekała na swoją kolej. Z uśmiechem, bo jestem pomysłowa.

    • ~Gosia

      16.10.2014 at 14:29 Odpowiedz

      serio takie filmiki po sieci chodzą? Ludzie to chuje!!!

  • ~gumofon

    16.10.2014 at 14:24 Odpowiedz

    Podzielam. bardzo ważny i mocny wpis…ale żaden inny by nie pasowal do tematu.

  • ~G.

    16.10.2014 at 14:31 Odpowiedz

    O, przepraszam… sledze Twoj blog od dawna, od poczatku w zasadzie. Stad przypominam sobie obrone kretyna, ktory corke w samochodzie ugotowal. Nawet pisalam wtedy komentarz, bo mnie ruszylo. Czym sie ten bezmozg rozni od pijanej matki? Jego zal, jego cierpienie? No, jak ta alkoholiczka wytrzezwieje moze tez zalowac bedzie…

    • Mama Rysiowa

      16.10.2014 at 14:44 Odpowiedz

      Szanuję swoich czytelników bardzo. Cieszę się, że mamy inne zdania i opinie bo to nakręca konstruktywną dyskusję. Ale jeżeli nie widzi się różnicy między gwałtem na niemowlęciu a ojcu, który popełnił największy błąd życia ale nieświadomie i niecelowo skrzywdził dziecko (w co wierzę, że nieświadomie. to jest moja opinia) to nie czuję potrzeby dalszej dyskusji bo zdaję sobie sprawę z tego, że nie ma takiego argumentu do przytoczenia, który pozwoliłby Pani spojrzeć na kolosalną różnicę z szerszej perspektywy. Pozdrawiam

      • ~G.

        16.10.2014 at 19:13 Odpowiedz

        Roznica pomiedzy bezmozgim kretynem, a zwyrodnialcem, ktory zgwalcil niemowle nie jest taka wielka. Jeden jest absolutnym kretynem, a drugi chorym psycholem i obu powinno sie izolowac z dala od swiata. Ale niemowle zyje i z pomoca normalnych ludzi nie bedzie tego pamietac. Co, do alkoholiczki, bo to ja akurat do tego debilnego ojca porownalam, to ona jest chora. Alkoholizm jest choroba. Tutaj tragiczna w skutkach, ale choroba. Totalne skretynienie tego ojca choroba nie jest. Totez, nie znajdujac wytlumaczenia dla zadnego z tych przypadkow, po prostu nie rozumiem, w ktorym miejscu ty widzialas roznice.

  • ~Aga

    16.10.2014 at 14:38 Odpowiedz

    Czytam i ryczę, bo sama nie mogę mieć dzieci a jedna z drugą suką, rodzą i zostawiają-gdzie jest sprawiedliwość?Nie rozumiem co takie ścierwo widzi w 2-miesięcznym dziecku, nie mieści mi się to w głowie, nie chce mysleć o obrażeniach…Jako właściciel kochanego psiaka ryczę jak widzę ile krzywdy robi”Pan”-przywiązując do drzewa, opalając sierść itp..dokąd zmierza świat??

    • Mama Rysiowa

      16.10.2014 at 14:45 Odpowiedz

      Nie ma sprawiedliwości. To jest bardzo smutna prawda. I bardzo mi przykro, że wartościowi, normalni ludzi nie mogą mieć dzieci. Często o nich myślę. Bardzo ciepło pozdrawiam

  • ~hartypia

    16.10.2014 at 14:50 Odpowiedz

    Mocno napisane ale dokladnie z kazdym slowem sie zgadzam!!!! kara smierci albo tortury dla tych ktorzy gwalca, bija, morduja czy w jakikolwiek sposob znecaja sie nad dziecmi. Dziecko rodzi sie ipatrzy w rodzica jak w samo dobro. Ufa bezgranicznie. Kocha. A te suki i wynaturzone osobniki z zimna krwia krzywdza . Swiat jest okrutny i mi ie nie podoba. niestety nie moge sie przesiasc do lepszego ale moge sie nie zgodzic z tym co sie dzieje. zyjemy w 21 wieku nie chcesz miec dzieci to ich nie miej! przez przy[adek urodzisz – oddaj. bedzie patrzyc i ufac nowym rodzicom ktorzy swiata nie beda poza nim widziec. w ciazy nie pij nie cpaj. wtrzymaj to tylko 9 miesiecy a potem oddaj innym zdrowe dziecko a sama hulaj dusza

  • ~monika

    16.10.2014 at 16:00 Odpowiedz

    Powinnam zacząć swój komentaż od tego, że Cię nie lubię… Tak przynajmniej było do dziś 🙂 Z wieloma Twoimi poglądami się nie zgadzałam i nie zgadzam. Ale ten tekst…. powinno się z niego zrobić ulotkę i rozdawać na ulicy! Bo do prostego ludu trzeba prosto! Dziękuję Ci za to co napisałaś, dziękuję, że ubrałaś w słowa myśli których nie miałam odwagi powiedzieć tak głośno i tak dobitnie. Dziękuję!

    • Mama Rysiowa

      16.10.2014 at 16:10 Odpowiedz

      Miło mi. Każdy ma prawo mieć inną wizję świata. Ja mam taką w tym czy w innym temacie. Nie musisz się ze mną zgadzać, cenie dobre dyskusje. I chociaż jeszcze pewnie nie raz nie dwa burkniesz pod nosem: „nie. jednak nadal jej nie lubię” to dobrze, że chociaż raz zobaczyłaś we mnie innego człowieka. Pozdrawiam

    • ~LEW

      21.10.2014 at 17:12 Odpowiedz

      No i „prosty lud” się wypowiedział …

  • ~Miuriel

    16.10.2014 at 17:18 Odpowiedz

    Mocne i prawdziwe. W głowie mi się nie mieści jak tak można…. A jednak codziennie się dowiadujemy z TV, że jednak można :/
    A najsmutniejsze w tym wszystkim jest to, że części tych tragedii można było uniknąć: powszechna edukacja seksualna, dostęp do antykoncepcji bez obawy o to, że dziewczynę ktoś w aptece/sklepie palcem wytknie i życzliwie pobiegnie donieść proboszczowi, dostęp do aborcji (argument „bo to nie jest odpowiedni moment” jest dla mnie straszny ale kurcze…. może faktycznie lepiej pozwolić kobiecie na aborcję, nawet w takim przypadku, niż potem grzebać to dziecko bo „mama” miała go gdzieś….), leczenie farmakologiczne i terapia dla osób o skłonnościach pedofilskich….
    Czytałam ostatnio przejmujący wywiad z niespełna 18-letnim amerykaninem którego pociągają małe dzieci. Chłopak bardzo wcześnie zdał sobie sprawę z tego, że jego zainteresowania seksualne są dość nietypowe… Nigdy nikogo nie skrzywdził. Szukał pomocy u wielu psychoterapeutów, starał się o leki. i co? i nic! Lekarze bali się z nim pracować na terapii…. Leków nie mógł dostać bo nie jest przestępcą seksualnym…. Ręce opadają. Chłopakowi ponad rok zajęło znalezienie lekarza, przy rozwijającej się depresji. Prędzej znalazł w internecie kilku podobnych do siebie ludzi w różnym wieku. Stworzyli grupę wsparcia, znaleźli lekarza. Chcą żyć normalnie, absolutnie nie chcą skrzywdzić żadnego dziecka. Dla nich jest to dramat że nie mogą uzyskać dostępu do leków tylko dlatego że nikogo nie skrzywdzili…. Nie jest moim zamiarem obrona takich ciągotek seksualnych bo to jest chore! Tylko że to jest fakt, takie osoby istnieją, skoro można prowadzić z nimi terapię, wyciszać ich popęd farmakologicznie to czemu o tym się głośno nie mówi? Nie propaguje profilaktyki? Część z nich mogłaby normalnie funkcjonować nikomu nie robiąc krzywdy…

  • ~Agnieszka

    16.10.2014 at 20:16 Odpowiedz

    Napisałaś wszystko to, co myślę…
    Sama jeszcze nie mam dzieci, ale każda informacja odnośnie krzywdy dziecka, którą wyrządził DOROSŁY, wydawać by się mogło – myślący człowiek, powoduje u mnie morze łez i taki wkur*, że zabilabym z zimną krwią takiego skur***la, jesli tylko miałabym sposobnosc

  • ~ka

    17.10.2014 at 10:40 Odpowiedz

    Mnie tylko zastanawia, jak żona mogła patrzeć co ten cham robi temu dziecku. Zastanawia mnie też czy kobiety nie widzą z czym się wiążą ?????
    Nie mam dziecka, za kilka dni zostanę ciocią, ale wiem, że jakbym widziała że facet cokolwiek chce zrobić temu dziecku to bym przywaliła tak, że już by nie wstał.
    Tak bardzo w głowie się nie mieści, że takiemu maleństwu można cokolwiek zrobić. Ile jest dzieci, które mają wszystko: ciepło, bezpiecznie, mają rodziców, którzy robią wszystko żeby im niczego nie brakowało.. a ile małych dzieci jest zostawionych samych sobie. Ludzie się dziwią, że w UK zabierają dzieci za pierdoły.. a okazuje się, że pierdołą jest to, że się rodzice „szarpali”… dla mnie jest to niepojęte… a dla innych coś normalnego… szok.

  • Agni

    17.10.2014 at 11:28 Odpowiedz

    Ostro…. ale to święta prawda. Nóż mi się w kieszeni otwiera jak patrze na to coraz bardziej wypaczone spoleczeństwo. Co to za matka, która morduje 5 swoich dzieci… Jezu, pytam, dlaczego żadnej z nich nie przyjdzie do glowy oddac te maluchy do adopcji?? Tyle ludzi nie moze mieć dzieci a adoptować noworodka najtrudniej!
    I też mi się powoli wydaje, że zmierzamy do kresu naszych dni na tym padole…. 🙁 pozdrawiam

  • ~mika

    17.10.2014 at 11:50 Odpowiedz

    Dlatego właśnie od czasu do czasu robię sobie parę dni przerwy. Nie wchodzę na net, nie włączam telewizora (chyba, że młoda chce bajkę). Po takich informacjach nie da się przejść do porządku dziennego. Mnie to potrafi trzymać całymi dniami, a codziennie dochodzą nowe wiadomości o jakiś tragediach. To dobija, a Młoda (4 lata) widzi i czuje, że matka zamyślona albo czymś się zdenerwowała. Każde dziecko chce mieć matkę szczęśliwą, dlatego nie mogę pozwolić, żeby to wszystko odbijało się na moim dziecku.
    Nam się wydaje, że czasy w których się wychowywałyśmy były spokojniejsze. Takie rzeczy pewnie też się zdarzały, tylko nie były tak nagłaśniane. Czy dobrze? Chyba nie. Dzięki temu mamy większą świadomość, że takie ścierwa chodzą po ziemi i robią rzeczy, które normalnemu człowiekowi w życiu nie przyszłyby do głowy.
    Codziennie jestem ciekawa co dzieje się na świecie, oglądam wiadomości, czytam net, gazety ale jak czuję, że mnie to przytłacza, odpuszczam. Nie dla wygody, nie z chęci zamiecenia pod dywan ale dla dobra swojej psychiki = dobra własnego dziecka.

  • ~D.

    17.10.2014 at 13:59 Odpowiedz

    Szacunek,że umiała Pani ubrać to wszystko w słowa. U mnie po takich akcjach lecą tylko wiązanki przekleństw, hektolitry łez i jeszcze większa niechęć do ludzi niż zwykle. Gotuje się we mnie,bo jak k***a można,no jak?! Patrzę właśnie na moją 3,5 miesięczną,śpiącą Córę i nie wiem czy życzenie wszystkim tym skurwy****m niewyobrażalnego bólu przez resztę ich życia wystarczy,wątpię! Nie dość,że na ulicach znieczulica i zamiast uśmiechów-nienawiść,to jeszcze stać ‚ludzi’ na takie coś. Kolka,szczepienie i już płacze się razem z dzieckiem,a oni…gdzie ich uczucia?!
    Pozdrawiam Panią,Rysie,Pana GG i wszystkie kochające się rodziny,dla których krzywda innych nie jest obojętna.

  • ~Radosław

    18.10.2014 at 00:42 Odpowiedz

    Mnie też aż szlag trafia, gdy przeglądając portale, czy oglądając wiadomości – po raz kolejny trafia do mnie informacja o krzywdzie dziecka… Nosz, co takie małe bezbronne dziecko zrobiło, czym sprowokowało, żeby krzywdzić je w bestialski sposób? Oglądałem wczoraj Superwizjer, o gwałcicielu 8 m-c dziecka… No w głowie się nie mieści to dosłownie… Aż wstyd mi za to, że tacy ludzie są „ludźmi”.

    • ~Daniel

      21.10.2014 at 15:10 Odpowiedz

      To prawda człowiek rodzi się człowiekiem i tylko w ciągu życia może okazać, że jest bardzo wartościowym człowiekiem. Prawdziwego człowieczeństwa nabieramy podczas edukacji i ciągłej nauki, a także podczas przebywania z inteligentnymi i mądrymi ludźmi. Tylko to może sprawić, że staniemy ludźmi na poziomie.

  • ~Karina

    24.10.2014 at 23:10 Odpowiedz

    Święta racja. Ja ostatnio unikam jak mogę wiadomości. Jestem matką i nie wyobrażam sobie jak można skrzywdzić własne dziecko, w jakikolwiek sposób. Jak można pobić, zagłodzić… to się w głowie nie mieści. Nie chcesz dziecka to je oddaj! tyle ludzi chce mieć dziecko a nie może.

  • ~Szczypska

    10.11.2014 at 21:28 Odpowiedz

    Kurwac, Franka ma właśnie 2 miesiace… czasem mnie przeraża na jaki świat ja ściągnęłam, ale mam cicha nadzieje, ze może będzie jedną z tych, którzy ten świat zmienia.

Post a Comment